آخرین تغییرات مدیریت احیای دریاچه ارومیه

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی بهادری جهرمی گفت: مدیریت احیای دریاچه ارومیه میدانی شد و با سپردن مسئولیت کارگروه نجات دریاچه به استاندار آذربایجان‌غربی، دیگر تصمیمات برای احیای آن در تهران گرفته نمی‌شود. علی بهادری جهرمی در حاشیه جشنواره «دریاچه ارومیه»، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر، اهتمام ویژه دولت و […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علی بهادری جهرمی گفت: مدیریت احیای دریاچه ارومیه میدانی شد و با سپردن مسئولیت کارگروه نجات دریاچه به استاندار آذربایجان‌غربی، دیگر تصمیمات برای احیای آن در تهران گرفته نمی‌شود.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جشنواره «دریاچه ارومیه»، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر، اهتمام ویژه دولت و برنامه.ریزی مناسب برای رهاسازی حقابه دریاچه و اتمام طرح‌های سخت.افزاری، حال خوبی برای دریاچه ارومیه و مردم منطقه به ارمغان آورده است.

دبیر هیئت دولت پیگیری میدانی وضعیت دریاچه ارومیه را از نتایج مثبت سفر استانی رئیس‌جمهوری دانست و افزود: با تصمیم رئیس‌جمهوری و دولت سیزدهم، مدیریت احیای دریاچه ارومیه میدانی شده و با سپردن مسئولیت دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به استاندار آذربایجان‌غربی، دیگر تصمیمات برای احیای این دریاچه در تهران گرفته نمی‌شود.