آخرین جزئیات از حریق تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل سوخت نفت + عکس

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حریق تانکر سوخت اظهار کرد: وقوع حریق ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز _هفدهم آبان_ در اتاق یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل سوخت نفت به مقصد بندر عباس رخ داد. وی افزود: این تانکر سوخت مقابل جایگاه سوخت خزاق در محور […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره حریق تانکر سوخت اظهار کرد: وقوع حریق ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز _هفدهم آبان_ در اتاق یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل سوخت نفت به مقصد بندر عباس رخ داد.

وی افزود: این تانکر سوخت مقابل جایگاه سوخت خزاق در محور کاشان برای استراحت متوقف بود که دچار حریقشد و بلافاصله تیم‌های اورژانس علوم پزشکی کاشان و سه تیم سازمان آتش‌نشانی شهرداری کاشان برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: کنترل و اطفای حریق انجام و در این حادثه راننده تانکر در اثر جراحات سطحی به مرکز درمانی اعزام و پس از مداوا ترخیص شد اتاق تریلر خسارت دید.

وی اضافه کرد: از سرایت آتش به تانکر سوخت جلوگیری شد، لازم است بدانیم علت وقوع حادثه توسط تیم تخصصی شرکت نفت و آتش‌نشانی در حال بررسی است و موضوع انتقال تانکر و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه توسط شرکت نفت در حال پیگیری است.

آخرین جزئیات از حریق تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل سوخت نفت + عکس