احتمال بارش باران و برف در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا فردا بیست‌وپنجم آبان_ موج ناپایدار در استان فعال خواهد بود. وی با بیان اینکه شاخص کیفیت آلودگی هوا امروز در مناطق مرکزی به ویژه کلان‌شهر اصفهان به تدریج کاهش […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا فردا بیست‌وپنجم آبان_ موج ناپایدار در استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه شاخص کیفیت آلودگی هوا امروز در مناطق مرکزی به ویژه کلان‌شهر اصفهان به تدریج کاهش پیدا می‌کند، افزود: در حال حاضر آسمان بیشتر مناطق کمی ابری و در مرکز استان غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان ادامه داد: از ساعات بعدازظهر امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و از شامگاه؛ بارندگی به ویژه در نیمه غربی و جنوب اصفهان دور از انتظار نیست. بارش باران، احتمال رعدوبرق در ارتفاعات غرب و جنوب بارش برف طی ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هفت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

معتمدی خاطر نشان کرد: خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان اصفهان هستند.