حماسه ۲۵ آبان اصفهان یادآور مقاومت در غزه است

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نم‌نبات امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در برگزاری آئین نواختن زنگ روز حماسه و ایثار در دبیرستان سعدی اصفهان، اظهار کرد: آئین امروز به نوعی یادآور مقاومت در غزه است و می‌بینیم مردم مظلوم فلسطین در قرنی که جهان غرب ادعای حقوق بشر می‌کند، زیر […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نم‌نبات امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در برگزاری آئین نواختن زنگ روز حماسه و ایثار در دبیرستان سعدی اصفهان، اظهار کرد: آئین امروز به نوعی یادآور مقاومت در غزه است و می‌بینیم مردم مظلوم فلسطین در قرنی که جهان غرب ادعای حقوق بشر می‌کند، زیر حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کند.

وی افزود: اعتقاد خطرناکی در اشغالگران وجود دارد و مطابق آن اعتقاد هر فردی که صهیون نباشد، حیوان است؛ و نگرش آنان به کشتار مردم همانند نگاه به ذبح یک حیوان است که اعتقادی بسیار خطرناک برای تمام بشریت است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: اگر به فیلم‌های منتشر شده، دقت شود مردم غزه بیان دارند که «خدا ما را بس است» که لفظ دقیق آن «حسبنا الله» است و امی آنها به سازمان ملل و کشورهای عربی نیست، آنها این الگو را از ۲۵ آبان‌ماه گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در یک روز در مدرسه هاتف اصفهان ۱۷ شهید تشییع شدند که اتفاقی بسیار بزرگ است؛ یک ششم شهدای دانش‌آموز کشور از استان اصفهان بودند و این نشان دهنده آینده روشن کشور است که به دست دانش‌آموزان محقق می‌شود چراکه از گذشته تا کنون دانش‌آموزان رشد و پیشرفت کشور را رقم زدند.

به گزارش ایمنا؛ امروز آئین نواختن زنگ روز حماسه و ایثار با حضور فرماندار شهر اصفهان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شهر اصفهان و سایر مسئولان استانی در دبیرستان سعدی برگزار شد.