صبر جمهوری اسلامی بالاخره یک روز تمام می شود | هشدار جدی به اتباع ایرانی مجرم در ترکیه ؛برخورد قاطع خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش همشهری آنلاین، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با همشهری درباره دادگاه اخیر خواننده هنجارشکن ( تتلو) اظهار داشت: جمهوری اسلامی با اتباع خود در خارج از کشور برخورد قهری نخواهد داشت و مراقبیم که اتباع ما در خارج از کشور به راحتی امکان رفت […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش همشهری آنلاین، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با همشهری درباره دادگاه اخیر خواننده هنجارشکن ( تتلو) اظهار داشت: جمهوری اسلامی با اتباع خود در خارج از کشور برخورد قهری نخواهد داشت و مراقبیم که اتباع ما در خارج از کشور به راحتی امکان رفت و آمد به ایران را داشته باشند و در حقیقت این کشور وطن آنان است و اعتقاد داریم که هیچ کدورتی نباید بین نظام و آنان وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: اما همان طور که در داخل کشور نسبت به برخورد با مجرمین مسئول هستیم، وظیفه داریم تا با اتباع ایرانی مجرم در خارج از کشور نیز برخورد کنیم و از منافع کشور و مردم دفاع کنیم. حتی اتباع خارجی نیز در صورت وقوع جرم علیه ایران محاکمه خواهند شد. بنابراین افرادی که در ترکیه و دیگر کشورها مرتکب جرائم مختلفی شدند و مردم را در خارج و داخل از کشور فریب دادند، قطعا تحت پیگیری و مجازات قرار خواهند گرفت. همان طور که تاکنون نیز این اتفاق رخ داده است و این افراد بدانند که صبر جمهوری اسلامی بالاخره یک روز تمام میشود و با آنان برخورد لازم را انجام خواهد داد.