منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد کنند

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

ناصر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دورنمای تشکیل مجلس دوازدهم اظهار کرد: در همه جای دنیا رسم است که با پایان رقابت‌های انتخاباتی، مسائل مطرح شده قبل از رأی‌گیری توسط کاندیداها کنار گذاشته می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد دو مطلب بودیم؛ یکی اینکه بعد از پایان رأی‌گیری و مشخص شدن نتایج انتخابات، فضای رقابت‌های انتخاباتی تکرار می‌شود و نکته دوم اینکه این فضا توسط کسانی که اتفاقاً رأی آوردند بر علیه دیگر منتخبان مردم ایجاد می‌شود و این بدین معنی است که هیچیک از این افراد به سخنان مقام معظم رهبری و به پایان رسیدن زمان انتخابات توجه نکرده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا تندروی، پرخاشگری و اتهام زنی به سایر منتخبان مردم را بی سابقه توصیف کرد و گفت: این نوع تندروی‌های سیاسی برخلاف اصول فکری رهبر انقلاب طی سالیان گذشته است.

وی تاکید کرد: تندوری‌ها و پرخاشگری‌های سیاسی این دورنما را در افکار عمومی ترسیم می‌کند که مجلس آینده مجلس به هم پریدن نمایندگان مجلس است و چهره خوبی را از مجلس نشان نخواهد داد.

ایمانی هشدار داد: مردم مجلسی می‌خواهند که نمایندگان در آرامش، با رفاقت و همدلی به فکر مشکلاتشان باشند نه اینکه تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد کنند و به همین دلیل بود که رهبر انقلاب در این زمینه تذکر دادند.

|
به اشتراک بگذارید