واگذاری بیش از ۴۸ هزار پرونده افراد سالمند به مراکز نیکوکاری استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، توجه به سالمندان و زنان سرپرست خانوار را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: این دو گروه از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد به واسطه تنوع نیازمندی‌ها و میزان آسیب‌پذیری در اجتماع، نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، توجه به سالمندان و زنان سرپرست خانوار را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: این دو گروه از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد به واسطه تنوع نیازمندی‌ها و میزان آسیب‌پذیری در اجتماع، نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه سالمندان محور وحدت در خانواده، محله و منطقه خود هستند، افزود: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۷۴۰ پرونده مردان بالای ۵۵ سال و زنان بالای ۶۰ سال تحت حمایت این نهاد به مراکز نیکوکاری سطح استان واگذار شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به حجم پرونده‌های واگذار شده به مراکز نیکوکاری افزود: تاکنون ۵۶ هزار و ۶۸۳ پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری واگذار شده است که از این بین ۳۱ هزار و ۵۲۰ پرونده زنان سرپرست خانوار هستند.

وی با بیان اینکه تجمیع خیران در مراکز نیکوکاری مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند را فراهم کرده است، گفت: مراکز نیکوکاری، حلقه اتصال خیران با نیازمندان است و مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه هدف به‌خصوص به سالمندان و زنان سرپرست خانوار را هموارتر کرده است.