پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست ستاد انتخابات استان، ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در شب گذشته در مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سیلی محکمی […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست ستاد انتخابات استان، ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در شب گذشته در مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سیلی محکمی که مقام معظم رهبری وعده آن را داده بودند به صورت صهیونیست‌ها اصابت کرد و صدای این سیلی در همه دنیا پیچید.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی آزاده است و تحت سلطه هیچ‌گونه ظلم و ستمی قرار نخواهد گرفت، ادامه داد: جمهوری اسلامی نسبت به ارزش‌ها و دفاع از باورهایش با کسی شوخی ندارد و آنچه که می‌بینید از اثرات خون شهیدان بالاخص سردار شهید سلیمانی و سردار شهید زاهدی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در بخش دیگر سخنان خود، گفت: پرونده جامعی برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین و تمامی اقداماتی که در این دوره از انتخابات در استان انجام شده است مکتوب شود.

جان‌نثاری در مورد هزینه تبلیغات داوطلبان، ابراز کرد: گزارش هزینه‌های تبلیغاتی مورد پیگیری دقیق قرار بگیرد تا هزینه‌های تبلیغات شفاف و در غیر این صورت عدم شفافیت در پرونده کاندیدا ثبت شود.

وی افزود: نتیجه اعلام گزارش‌های تخلفاتی که به دستگاه قضائی ارجاع شده نیز دنبال و تعیین تکلیف شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: دبیرخانه ستاد انتخابات استان تعطیل نیست و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی در مورد مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، عنوان کرد: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی با دقت انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر ایجاد زمینه‌های مشارکت همگانی در این مرحله از انتخابات، ادامه داد: کمیته‌های ستاد انتخابات استان در قبال این دو شهرستان و مرحله دوم انتخابات مسئولیت دارند و بایستی حضور میدانی و مؤثری در مرحله دوم انتخابات داشته باشند.