کشورهای اسلامی نسبت به نسل‌کشی در غزه هم‌نظر هستند

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی اظهار کرد: در جده دیدارهای خوبی با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی، نخست‌وزیر بنگلادش، وزیر خارجه اندونزی و مسئول حقوق بشر عربستان سعودی داشتیم. وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی نسبت به نسل‌کشی در غزه هم‌نظر هستند، افزود: همکاری‌های بسیار خوبی در زمینه زنان […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی اظهار کرد: در جده دیدارهای خوبی با دبیرکل سازمان همکاری‌های اسلامی، نخست‌وزیر بنگلادش، وزیر خارجه اندونزی و مسئول حقوق بشر عربستان سعودی داشتیم.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی نسبت به نسل‌کشی در غزه هم‌نظر هستند، افزود: همکاری‌های بسیار خوبی در زمینه زنان می‌توانیم رقم بزنیم و نقاط اشتراک بسیار زیادی با کشورهای اسلامی در حوزه زنان و غزه داریم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: قرار شد در گروهی به عنوان خانواده بسیاری از مسائلی که مرتبط است به بوم خانواده و نوع نگاه بومی در کشورهای اسلامی به خانواده همکاری‌هایی مشترکی داشته باشیم، برای نوهمسران برنامه‌ای مصوب شده است که در دو استان به صورت آزمایشی انجام می‌پذیرد و امیدواریم سال آینده گسترش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از دانشگاه‌ها اعلام کردند که آمادگی پذیرش دختران فلسطینی و افغانستانی را که شرایط تحصیل برایشان فراهم نیست، دارند، با بعضی کشورهای اسلامی نیز همکاری‌هایی خواهیم داشت تا هزینه تحصیل این دختران تأمین شود.

منبع: فارس