افتتاح دویست‌وبیستمین مدرسه برکت با حضور مخبر در سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، مدرسه شش‌کلاسه روستای دودر شهرستان زرآباد به‌عنوان دویست‌وبیستمین مدرسه برکت در استان سیستان و بلوچستان، با ارتباط ویدئوکنفرانسی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، با این منطقه محروم کشور به بهره‌برداری رسید. این مراسم با حضور وزرای نفت و نیرو، مسئولان […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، مدرسه شش‌کلاسه روستای دودر شهرستان زرآباد به‌عنوان دویست‌وبیستمین مدرسه برکت در استان سیستان و بلوچستان، با ارتباط ویدئوکنفرانسی محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، با این منطقه محروم کشور به بهره‌برداری رسید. این مراسم با حضور وزرای نفت و نیرو، مسئولان و نمایندگان استان و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در هنرستان برکت شهید محسن فخری‌زاده برگزار شد.

این مدرسه شش‌کلاسه روستای دودر شهرستان زرآباد با زیربنای ۵۵۰ مترمربع، با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومانی و با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ساخته شده است.

گفتنی است بنیاد برکت در ۱۵ سال گذشته، در استان سیستان و بلوچستان، ۲۳۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی شامل ۲۲۰ مدرسه، ۶۰ مسجد، ۹۲ پروژه سلامت ازقبیل بیمارستان، مرکز جامع سلامت، پایگاه بهداشت و تجهیز بیمارستان و ۱۸۶۵ مسجد را برای محرومان به مرحله بهره‌برداری رسانده است.

بنیاد برکت بیشترین فعالیت در حوزه اشتغال و زیرساختی خود را در استان سیستان و بلوچستان و مناطق محروم این استان متمرکز کرده است و طبق برنامه تا پایان سال ۱۴۰۲، ۱۳۴ مدرسه جدید را تکمیل می‌کند و به آموزش و پرورش تحویل می‌دهد.