انفجار بمب در مرکز تل‌آویو

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش ایمنا، رسانه‌های صهیونیستی از انفجار یک بمب در پارک «یرکون» در مرکز تل آویو خبر دادند؛ بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی در این انفجار کسی کشته و یا زخمی نشده است. طرف‌های امنیتی در رژیم صهیونیستی در حال تحقیق درخصوص این امر هستند؛ رسانه‌ها هنوز جزئیات بیشتری […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش ایمنا، رسانه‌های صهیونیستی از انفجار یک بمب در پارک «یرکون» در مرکز تل آویو خبر دادند؛ بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی در این انفجار کسی کشته و یا زخمی نشده است.

طرف‌های امنیتی در رژیم صهیونیستی در حال تحقیق درخصوص این امر هستند؛ رسانه‌ها هنوز جزئیات بیشتری درخصوص انفجار این بمب منتشر نکرده‌اند.

به نقل از رسانه‌های فلسطینی، روستای «بیتا» در کرانه باختری نیز شب گذشته شاهد مقابله جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی بود که به این روستا یورش برده بودند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که حداقل یک دستگاه خودروی نظامیان رژیم صهیونیستی با کوکتل مولوتف هدف حمله جوانان فلسطینی قرار گرفته و در آتش می‌سوزد.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی برای بازداشت شهروندان فلسطینی به طور معمول شبانه به شهرها و روستاهای کرانه باختری یورش می‌برند که با مقاومت شدید جوانان و مبارزان فلسطینی روبرو می‌شوند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و به‌طور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند که همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها تنها در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، اما هم‌اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

منبع: خبرگزاری شهاب