داوید دخیا بخاطر لیونل مسی پیشنهاد النصر و رونالدو را رد کرد!

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین گزارش‌ها حاکی از آن است که داوید دخیا پیشنهاد هم‌تیمی شدن دوباره با کریستیانو رونالدو را رد کرده، زیرا شایعاتی وجود دارد که او می‌خواهد به لیونل مسی در اینترمیامی بپیوندد. به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روزنامه سان، داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پیشنهاد هفتگی ۵۰۰ […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

گزارش‌ها حاکی از آن است که داوید دخیا پیشنهاد هم‌تیمی شدن دوباره با کریستیانو رونالدو را رد کرده، زیرا شایعاتی وجود دارد که او می‌خواهد به لیونل مسی در اینترمیامی بپیوندد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روزنامه سان، داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پیشنهاد هفتگی ۵۰۰ هزار پوندی (۶۲۳ هزار دلار) النصر را رد کرده است. اعتقاد بر این است که همسر این بازیکن، که خواننده و بازیگر اسپانیایی هم هست، تمایلی به حضور در حاشیه خلیج فارس ندارد. در عوض، ظاهراً این بازیکن ۳۳ ساله علاقه‌مند به هم‌تیمی شدن با لیونل مسی در اینتر میامی است که سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را نیز در اختیار خود دارند.

دخیا از وقتی که یونایتد را در پایان فصل گذشته ترک کرد، بدون باشگاه بوده است. این بازیکن اسپانیایی که زمانی به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان شناخته می‌شد، پس از افت عملکردش طی سال‌های اخیر، برای یافتن باشگاهی جدید، تلاش زیادی کرده است. انتقال به تیم والنسیا در لالیگا یک گزینه دیگر پیش روی مرد اسپانیایی است، اما باتوجه وضعیت مالی آنها، باید دید خفاش‌ها چه مبلغی می‌توانند به این دروازه‌بان پرداخت کنند.

همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت دخیا به اولدترافورد به گوش می‌رسد. در صورتی که کامرونی‌ها برای بازی در جام ملت‌های آفریقا به اردوی کشورشان دعوت شوند، یونایتد آندره اونانا را در اختیار نخواهد داشت، پس می‌تواند دخیا را در ژانویه جایگزین او کند. با توجه به حضور آلتای بایندیر بی تجربه و تام هیتون کهنه‌کار روی نیمکت، اریک تن‌هاخ می‌تواند به دنبال بازگرداندن دخیا اولترافورد، آن هم به یک قرارداد کوتاه مدت باشد.

دخیا مطمئناً روابط خود را با ستاره‌های منچستر و یونایتد حفظ کرده است، ماه گذشته او به شهر بازگشت تا با برونو فرناندز و سرخیو رگیلون دیدار کند. مقصد بعدی او مورد بحث اکثر رسانه‌هاست، اما دیدار مجدد با رونالدو در عربستان سعودی بعید به نظر می‌رسد.