از ورزشکاران تجلیل کردیم تا بدانند ارزشمند و مورد حمایت هستند

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنامه تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای مقاومت در هتل چهارباغ اصفهان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اصفهان و کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و لبنان، همچنین ورزشکارانی که در برابر حریفانی از رژیم صهیونیستی قرار نگرفتند و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد. علی قاسم‌زاده، […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنامه تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای مقاومت در هتل چهارباغ اصفهان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اصفهان و کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و لبنان، همچنین ورزشکارانی که در برابر حریفانی از رژیم صهیونیستی قرار نگرفتند و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره این مراسم اظهار کرد: شهدای دفاع‌مقدس، مدافع حرم، محور مقاومت و خانواده‌های آنان در این مراسم تجلیل شدند؛ از برنامه‌های اصلی این برنامه، تجلیل از ورزشکاران اصفهانی و خانواده‌های آنان بود که طی سال‌های گذشته در مسابقات بین‌المللی برای دفاع از حریم اعتقادی خود، برابر حریفان رژیم‌صهیونیستی قرار نگرفتند و از مدال‌های خوش‌رنگ هم گذشتند بود.

وی افزود: با برگزاری چنین مراسمی از آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد تا بدانند اقدامشان ارزشمند و مورد حمایت مردم بوده است؛ امیدوارم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و آینده خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

شهردار اصفهان درباره برنامه‌های شهرداری در هفته جاری گفت: حدود ۳۷۰ برنامه به یاد ۳۷۰ شهید عملیات محرم پیش‌بینی شده است که در محلات مختلف اصفهان طی یک‌ هفته برگزار خواهد شد.