ایران ۴ _ هنگ‌کنگ ۰ / پیروزی آسان شاگردان ژنرال در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸:۰۰ امروز _پنج‌شنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا و جام‌جهانی ۲۰۲۶ به مصاف همدیگر رفتند. مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ ورزشگاه: آزادی […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸:۰۰ امروز _پنج‌شنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا و جام‌جهانی ۲۰۲۶ به مصاف همدیگر رفتند.

مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ

ورزشگاه: آزادی تهران

کوبل‌داوری: محمد نظمی نصرالدین (داور وسط از مالزی)، محمد بن‌خلیل و عارف بن‌عبدالراسید (کمک‌داوران اول و دوم) و یاسین بی‌توان (داور چهارم)

گل‌ها:

سردار آزمون (دقایق ۱۲ و ۱۵- ایران)، مهدی طارمی (دقیقه ۸۷- ایران)، رامین رضائیان (دقیقه ۲+۹۰- ایران)

کارت‌زرد: نام یوئه (دقیقه ۱۳- هنگ‌کنگ)، لام‌هین تینگ (دقیقه ۳۸- هنگ‌کنگ)

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضائیان، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس (از دقیقه ۷۰- امید ابراهیمی)، علیرضا جهانبخش (از دقیقه ۷۴- رضا اسدی)، محمد محبی (از دقیقه ۷۰- مهدی ترابی)، مهدی طارمی (از دقیقه ۱+۹۰- محمدجواد حسین‌نژاد) و سردار آزمون (از دقیقه ۹۰- کریم انصاری‌فرد).

سرمربی:

امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ:

تسه، لئونگ، نونز، وو، تان، اور، لام، لی، پون، اوال و یوئه.

سرمربی: یورن اندرسون

شرح بازی و گل‌ها:

۱ – ۰ (سردار آزمون، دقیقه ۱۲): حمله از جناح چپ محبی را به نزدیکی‌های خط عرضی زمین رساند و او با یک پاس کات بک آزمون را در نزدیکی‌های نقطه پنالتی صاحب توپ کرد و او با یک ضربه دقیق، دروازه هنگ کنگ را باز کرد.

۲ – ۰ (سردار آزمون، دقیقه ۱۵): از جناح چپ تیم ملی حملات ایران متمرکز شد و سردار دوباره با یک پاس کات بک اما این بار روی خط ۶ قدم کار آسانی برای باز کردن دروازه حریف داشت.

دقیقه ۷: پاس در عمق برای سردار آزمون بین سه مدافع هنگ‌کنگ به این مهاجم رسید و او با جا گذاشتن دروازه‌بان، توپ را به تور رساند اما داور پیش از این به دلیل پرچم کمک خود دستور به توقف بازی داده بود.

دقیقه ۲۶: ضربه مهاجم ما درازکش توسط دروازه‌بان سرخ‌پوشان دفع شد و توپ برگشتی توسط جهانبخش به محوطه رسید اما ضربه سر طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: پاس بلند و پشت مدافعان در نزدیکی‌های شش قدم به طارمی رسید اما با ضربه سرضرب او توپ روی پایش جفت‌وجور نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: حرکت انفرادی و زیبای جهانبخش با پاس رامین رضاییان در محوطه هنگ کنگ چیزی نمانده بود دروازه سرخپوشان را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.