به تصمیم پسرم برای قرار نگرفتن مقابل نماینده رژیم‌صهیونیست افتخار می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنامه تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای مقاومت در هتل چهارباغ استان اصفهان و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اصفهان و کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و لبنان و همچنین ورزشکارانی که در برابر حریفانی از رژیم‌صهیونیستی و همچنین خانواده‌های آن برگزار شد. در […]

به گزارش پایگاه خبری اعتدال آنلاین

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنامه تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای مقاومت در هتل چهارباغ استان اصفهان و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اصفهان و کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و لبنان و همچنین ورزشکارانی که در برابر حریفانی از رژیم‌صهیونیستی و همچنین خانواده‌های آن برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، پدر محسن باباصفری ملی‌پوش سابق تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا، جنگجویان فلسطین و همه ورزشکارانی که مقابل نمایندگان رژیم‌صهیونیستی قرار نگرفتند و پس از چند سال از آنان یاد شد خیلی خوب است.

وی با اشاره به حس‌وحالی که بابت اقدام فرزند خود داشت و نظری که اکنون دارد افزود: همان زمان که محسن همراه تیم خود مقابل نماینده رژیم‌صهیونیست بازی نکرد از وی تشکر کردم و در اصفهان برایش جشن گرفتیم که باعث خوشحالی و افتخارمان بود. هرچند که بابت این تصمیم ضرر مالی دید و باشگاه رومانیایی محسن را جریمه کرد اما آن اقدام از هرچیزی ارزشمندتر بود.